מודרניות זה חשוב בעיצוב ותכנון גינות

גינה היא פינוק אמיתי, בוודאי במדינה כמו שלנו בה רבים ימי השמש  מימי הגשם.  אין כמו לשבת בחוץ בפינה שהיא רק שלכם ושאתם מטפחים אותה ובניתם אותה מאפס. עיצוב גינות דורש תכנון ולא יכול להתבצע באופן אקראי. ישנם פרמטרים שונים שיש להתחשב בהם כשמתכננים גינה וכמובן לשלב בתוכם את הטעם האישי שלכם, את הדברים שיגרמו לכם להרגיש תחת גפנכם ותחת תאנתכם.

להתחשב בתנאי השטח

על מנת להפיק את המקסימום מהגינה,תכנון גינה ועיצובה מתחיל קודם כל בבדיקה יסודית של השטח והבנה מה למעשה מתאים לו. גודל השטח, האור, השמש, הרוח, הכיוון אליו פונה הגינה- כל אלה הם נתונים שיש להתחשב בהם כאשר קובעים את מיקום האלמנטים השונים בגינה. את פינת הישיבה כדאי למקם כך שתהיה מוצלת גם בשעות החמות ולא חשופה לשמש ישירה דווקא בשעות האלה. כך גם לגבי הצמחים ומיקומו של כל צמח. אין ספק שהחלק הראשון בתכנון הוא משעמם יותר וטכני אבל אין חשוב ממנו. יש לבדוק גם את מקום חיבורי החשמל והמרחק שלהם ממכשירים בגינה הדורשים חשמל כמו התאורה.

עיצוב מודרני

אם בעבר דשא היה משאת נפשם של כל העוסקים בתכנון ועיצוב גינה, היום עיצוב גינות כולל הרבה יותר מדשא. העיצוב המודרני משתדל ללכת יד ביד עם הסביבה ולמצוא פתרונות שאינם גוזלים ממשאבי הטבע כמו הדשא אשר צורך הרבה מים. אמנם ניתן לצפות חלק מהגינה עם דשא סינתטי אך העיצוב המודרני כולל הרבה פתרונות אחרים שנוטים יותר ללכת עם עיצוב הגינות היפני. חיפויים כמו טוף או חלוקי נחל או ריצוף דמוי עץ או עשוי גרנוליט מקובלים מאוד היום והם נותנים בגינה תחושה מיוחדת.

לשלב את מה שאוהבים

עיצוב גינות צריך להתבצע באופן אישי לכל אחד. אם אתם אוהבים דגים ופכפוך המים עושה לכם תחושה נעימה ניתן להשקיע בבריכת נוי קטנה עם דגים. אם אתם אוהבים נגרות בנו לכם (או לילדיכם) נדנדה אותה תתלו על אחד העצים כפי שעשו הורים לפני שנים. תנו ביטוי לעצמכם ולתחביביכם. בגינה ניתן לשלב הכל.

לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות חייגו 072-3307121

    דילוג לתוכן