מעצבים את הגינה החלום לטווח ארוך

רובנו וחולמים על בית עם גינה. גינה היא אותו חלק בבית הקרוב ביותר לחיק הטבע, בו אנו יכולים לשבת ולהנות מן הירוק. עם זאת, טיפול בגינה אינו פשוט ויש לעשות אותו נכון כך שהוא יהיה נעים ולא מעיק, חסכוני עד כמה שאפשר ומתאים לאקלים ארצנו ושהתוצאות יהיו הטובות ביותר שאפשר להשיג במסגרת התנאים הקיימים. לכן, עיצוב גינות, ממש כמו עיצוב בית לא יכול להיות אקראי אלא מקצועי ומושתת על ידע רב.

הדשא של השכן ירוק יותר?

אם בעבר דשא היה אלמנט אשר גינה לא היתה שלמה בלעדיו, היום הדבר כבר לא כך אפילו במבנה יביל. גינה איננה בהכרח דשא. הדשא הטבעי ידוע כזולל מים, משאב שארצנו אינה עשירה בו ושמחירו עלה באופן משמעותי בשנים האחרונות. הדשא הסינתטי, לעומתו, אמנם אינו זולל מים אך בהחלט זולל כסף. לכן, הדשא הטבעי אינו מומלץ והדשא הסינתטי לפי הכיס כיוון שההשקעה גדולה. עיצוב גינות רבות היום נעשה באמצעות החלטה על חלקה קטנה בגינה אותה מצפים בדשא סינתטי. שאר הגינה יכולה להיות מרוצפת בריצוף עץ או דמוי עץ או מחופה באמצעות חלוקי נחל, טוף או אמצעי טבעי אחר. עיצוב בריכה
עיצוב גינות

סוגי הצמחיה

כיוון שאנו מדברים על עיצוב גינות לטווח ארוך, כדאי לבחור צמחים אשר יתאימו לגינה וגם כאלה שהגינה תתאים להם. חשוב לבחון האם השמש בגינה היא מלאה או חלקית, היכן ישנה שמש ישירה ואת כל התנאים הפיזיים שישפיעו על הצמיחה. אם אתם מעוניינים בצמחי תבלין הם חייבים להשתל באזור בו ישנה שמש. כך גם לגבי ירקות. כדאי לנטוע עצים או שיחים שיהיו מוקד קבוע בגינה ויהיו בה באופן קבוע. ביניהם ניתן לשתול צמחים שהם עונתיים ומתחלפים.

תאורה

אמנם ביום אנו פחות זקוקים לה אך אין ספק כי בערב ישיבה בגינה מוארת היא נעימה הרבה יותר ולכן תאורה היא חלק חיוני בגינה. ישנם סוגים שונים של תאורה. ישנה תאורה ממוקדת אשר מאירה על אזור מסויים כמו גזע של עץ או שיח ונותנת מראה מעניין ואפילו מעט מסתורי. ישנה תאורה סביבתית שהיא למעשה המשמעותית מבחינת האור.

לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות חייגו 072-3307121

    דילוג לתוכן