עיצוב גינות בשילוב בריכות נוי ומפלים

מים הם אחד מיסודות החיים, מקור לאנרגיה ולזרימתה. המים נותנים כוח כמובן משתייתם אך לא רק. גם התבוננות במים או האזנה לצלילי פכפוכם הנשמעים ממקור מים נובע או מפלים קטנים ממלאים אותנו בכוח ומרץ מחד ושלווה מאידך. בריכות נוי הן חלק מהתחום של עיצוב גינות. אין ספק שהוספת בריכת נוי לגינה או מפלים הזורמים על גבי המסלעה מוסיפים נופך מיוחד מאוד לגינה.

מהו המקום המתאים להקמת הבריכה.

רצוי שהבריכה תהיה ממוקמת במקום מרכזי בגינה. אם עיקר הגינה הוא בחזית הבית מומלץ שהיא תהיה ממוקמת שם ולא בחלק האחורי. אם ישנה אפשרות למקם את הבריכה בחלקה הדרום מזרחי של הגינה- מה טוב. על פי הפנג שוואי זהו המקום למימוש משאלות וברכה.

אילו סגנונות ישנם?

בריכת נוי יכולה להיות מעוצבת כבריכה טבעית, מקור מים טבעי. שירות של עיצוב גינות מקצועי יגדיל לעשות ויתכנן את הבריכה כך שמי שיבקר בביתכם יחשוב שהבריכה תמיד היתה במקום ובסמוך לה נבנה הבית ולא להיפך. חלק מהסגנון של הבריכה הוא הריצוף שלה. בריכה בסגנון טבעי ניתן לרצף באבן טבעית או חלוקים. בריכה בסגנון מודרני יותר ניתן לרצף בקרמיקה, שיש או אבן מסותתת. ניתן לשלב בבריכה אלמנטים שונים כמו סלעים ביניהם זורמים המים כמפלים או מים הזורמים במעין ערוצים הנשפכים אל הבריכה

במה להתחשב בתכנון הבריכה?

בבתים בהם גדלים ילדים קטנים יש לתכנן את הגינה כך שלא תהווה להם סכנה. כבר קרו מקרים מצערים בהם ילדים טבעו בבריכה שבגינה ברגע אחד של חוסר תשומת לב. מומלץ לשלב בבריכה צמחיה שתסייע בהצללה ובשמירה על הקרירות. צמחי מים פורחים כמו נופרים או נימפיאה זקוקים לשמש מלאה מספר שעות ביום אך יש לדאוג להצללה ולא ליותר מדי שעות שמש כדי שלא יתפתחו אצות במים. ודאו שהבריכה אינה ממוקמת לצידו של עץ נשיר, שמשיר את כל עליו בשלכת. הקצו שטח מספיק לצמחים הגדלים על שפת הבריכה. הם ישוו לה מראה פסטורלי במיוחד.
תכנון בריכות אינו דבר של מה בכך. פנו למומחה בתחום של גינות מעוצבות שהוא בעל ניסיון בתכנונן של בריכות בשטח הגינה.

לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות חייגו 072-3307121

    דילוג לתוכן