מה מיוחד בגינות גג?

גינות גג הן פתרון מושלם למי שמאוד רוצה לגור במרכז העיר הגדולה, מבלי לאבד את האפשרות ליהנות מאווירה ירוקה של טבע. אנשים רבים מתלבטים בשלב זה או אחר בחייהם, היכן ברצונם להשתקע. האם להשתקע בצפון הירוק עם איכות החיים, השקט, הנוף והירוק, אך הרחק מעולם העסקים והעבודה, או להשתקע במרכז העיר הגדולה במרכז הארץ, ליהנות מרמת שכר טובה, ולוותר על הטבע.
ובכן, גינה תמיד הייתה פשרה טובה בין השתיים, וכל אדם שיש באפשרותו לממן בית צמוד קרקע, בוחר באפשרות זו כאשר הוא מקים את ביתו במרכז העיר הגדולה. כעת, יכולים לעשות את אותו הדבר גם אנשים המתגוררים בקומה העליונה של הבניין, או לחילופין, בניינים שלמים הרוצים לבנות לעצמם גינה משותפת לכל דיירי הבניין.

העתק מושלם של גינת קרקע, על הגג

עיצוב גינות גג הוא תהליך מקצועי לחלוטין המשלב גם ידע מקצועי בתחום הגינון והחידושים הטכנולוגיים בתחום זה, וגם יצירתיות וכושר עיצובי של אנשי מקצוע. באמצעות גינת גג אפשר למעשה, ליצור העתק מושלם של גינת קרקע רגילה, לרבות דשא רחב ידיים, גדר חיה, פרחים וצמחים ואפילו עצים. יחד עם זאת, היכולת להגיע לרמה כזאת של גינה דורשת אמצעים טכנולוגיים מתאימים.

תשתיות השקיה וניקוז ייחודיות

כך למשל, גינת גג דורשת תשתית מתאימה המאפשרת לנקז את כל מי ההשקיה של הגינה אל תוך צינור ניקוז מבלי לגרום שום נזק מבני לבניין. לצורך כך, אנשי מקצוע העוסקים בתחום של עיצוב גינות גג משתמשים במערכות של איטום, הגנה על האיטום לאורך שנים, המבודדות לחלוטין את הגינה מהמבנה, וכן במערכות ניקוז מתוחכמות המתוכננות כך שכל טיפת מים מכל רחבי הגג, תאסף אל מערכת הניקוז ודרכה אל מחוץ לבניין.
בהינתן בניית תשתית טובה, ניתן לעצב גינות גג מרהיבות שמספקות פינה ירוקה ומהנה לכל דיירי הבית. כדי ללמוד עוד אודות גינות גג, כיצד בונים אותן, מה נדרש על מנת להקים גינת גג, וכמובן מי מספק את השירות הזה, תוכלו להיכנס לאינטרנט ולערוך חיפוש מהיר בנושא. תוכלו לקרוא מאמרים מקצועיים, לצפות בתמונות של גינות גג, לצפות בקטעי וידאו, ואפילו לקרוא תגובות ופוסטים של אנשים פרטיים שכבר בנו לעצמם גינת גג.

 

 

לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות חייגו 072-3307121

    דילוג לתוכן