יש לי גינה קטנטנה – מה עושים?

לא כולם התברכו בגינה רחבת ידיים שמאפשרת ליישם בה מגוון רחב של רעיונות עיצוב גינות, אך עוד פחות מאיתנו התברכנו בכלל בגינה, ולכן גם גינה קטנטנה היא משהו שאין למרבית האנשים, ואם יש לכם אחת כזאת, יש לכם בהחלט סיבה לשמוח. כעת אתם מנסים להבין מה אפשר לעשות עם גינה קטנטנה שכזאת, וכיצד אפשר להפיק ממנה את המקסימום.

גינות קטנות

פינת נוי או פינת ישיבה?

ובכן, תחילה עליכם להחליט למה אתם רוצים שתשמש אתכם הגינה הקטנה שלכם. האם אתם רוצים שהיא תשמש כפינת נוי בבית, או כפינת ישיבה ואחסון עם 2 ארונות קטנים. אפשר כמובן לשלב בין שתי האפשרויות, אך אם הגינה שלכם צפויה לשמש כפינת ישיבה, זה מחייב סידור ועיצוב שונה לחלוטין של הגינה. אפשרות נוספת העומדת לרשותכם היא שימוש בגינה כמעין פינת תבלינים וירקות, בה תוכלו לגדל ירקות אורגניים לשימושכם הפרטי.

גינת ירק קטנה

לאמיתו של דבר, אם מדובר בגינה קטנה במיוחד, שאין שום סיכוי להפוך אותה לפינת ישיבה, האפשרות הטובה ביותר היא להפוך אותה לגינת ירק. תוכלו לשתול תבלינים מרכזיים כמו פטרוזיליה, כוסברה, בזיליקום, צמחי תיבול למיניהם, וכמובן מספר סוגי ירקות מרכזיים כמו עגבניות, מלפפונים ופלפלים, בהתאם למזג האוויר המאפיין את אזור מגוריכם לאורך השנה.

סיוע של איש מקצוע

במידה ותרצו להפוך את הגינה הקטנטנה לפינת נוי, כדאי להזמין איש מקצוע המתמחה בתחום של עיצוב גינות. כאיש מקצוע, הוא יוכל להוציא את המקסימום מן הגינה הקטנטונת שלכם. כך למשל, ניתן ליצור טרסות זעירות המאפשרות שתילה לגובה. בנוסף, ישנם סוגי צמחיה מהם כדאי להימנע בהיעדר מקום רב, מאחר והם נוטים להתפשט במהירות במרחב ולהפריע לצמחים אחרים. הדשא או עץ גדול הם דוגמאות טובות לכך.
בכל מקרה, ישנם מגוון פתרונות מקצועיים עבור עיצוב גינות קטנות, פתרונות שבוודאי כלל לא שמעתם עליהם עד כה. אנשי מקצוע בתחום עיצוב גינות יכולים לתת לכם את כל הפתרונות האפשריים ולעשות את זה בצורה חכמה שתשיג גם את המטרה שלשמה אתם רוצים לטפח את הגינה שלכם, וגם תשלב פתרונות ועזרים שרק אנשי מקצוע בתחום הגינון מכירים.

 

לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות חייגו 072-3307121

    דילוג לתוכן