הדברה אורגנית- לחשוב על הסביבה

הקיץ בעיצומו, החום בלתי נסבל וכצפוי גם המזיקים שאנחנו כל כך לא אוהבים מגיעים לבקר הרבה יותר בתקופה הזו. אם גם אתם סובלים ממזיקים, מעופפים, עכברים, תיקנים, נמלים, חפרפרות ועוד כל מיני יצורים לא רצויים בגינה שלכם כנראה שאתם צריכים לבצע הדברה. עכשיו נשאלת השאלה- איזו הדברה כדאי לעשות. הדברה אורגנית היא הדברה מאוד מומלצת ויש לכך מספר סיבות. ראשית, הדברה אורגנית לא פוגעת בסביבה כמו הדברה כימית. למעשה, אין חומרים רעילים שמופרשים לאוויר וכך גם בני ביתכם מרוויחים וכמובן גם הסביבה. כדור הארץ שלנו סובל מזיהום מתמשך כבר הרבה מאוד שנים, אתם בהחלט יכולים לתרום את המעט שלכם ולהשתמש בהדברה שאינה תפגע בו. שנית, הדברה אורגנית היא הדברה ללא ריחות לא נעימים. כל בעל גינה שעבר הדברה מכיר את הריח הנורא שמאלץ אותנו להיות מחוץ לבית בעת ההדברה ולעיתים אפילו מספר שעות לאחר מכן. הדברה אורגנית מלווה בריחות נעימים של פירות הדר לרוב ולכן אפשר להישאר בבית בזמן ההדברה ואפשר אפילו ליהנות קצת מהריח. יתרון נוסף הוא העובדה שלא צריך להיערך ליום ההדברה כמו למלחמה. כאשר מחליטים לבחור בשיטה של הדברה אורגנית אין צורך לאטום את הבית או לכסות את הרהיטים בניילונים מיוחדים. הדברה אורגנית חוסכת לכם גם עלויות כספיות וגם מאמץ רב שמושקע בשיטות האחרות.

הדברה אורגנית- לחשוב על הסביבה

הדברה אורגנית- לבד או בעזרת מדביר מקצועי

הדברה אורגנית נעשית גם על ידי מדבירים מקצועיים שמגיעים לביתכם אך יכולה להיעשות גם באופן עצמאי על ידכם. את המוצרים להדברה אורגנית ניתן לרכוש בכל מקום שעוסק בתחום הגינון ולא צריך להיות מומחה גדול בשביל להבין מה לעשות. כמובן שמי שאין לו שום ידע בתחום ייאלץ לברר טרם השימוש כיצד לבצע את ההדברה בצורה הנכונה אבל בסך הכל מדובר במשימה פשוטה יחסית ולא מורכבת יתר על המידה. מדביר מקצועי יכול בהחלט לחסוך לכם את המאמץ אבל מהבחינה הכספית תאלצו לשלם מעט יתר. לא משנה אם בחרתם לעשות את ההדברה באופן עצמאי או בעזרת איש מקצוע העיקר שתבחרו בהדברה אורגנית שלא פוגעת בסביבה ושומרת על כדור הארץ.

הדברה אורגנית יעילה בדיוק כמו הדברה כימית

ישנה סברה מוטעית שטוענת שהדברה אורגנית אינה יעילה ואינה איכותית מספיק כמו הדברה כימית. כמובן שישנם בעלי אינטרס כלכלי שמאמינים בעמדה הזו ואף מעבירים אותה הלאה בכל דרך אפשרית אך אם נסתכל מבחינה עובדתית שתי השיטות עובדות ובשתי השיטות ניתן לראות תוצאות חיוביות. ההבדל הוא כמובן הפגיעה בסביבה ואם בהדברה אורגנית כמעט ואין פגיעה בכלל הרי שבהדברה כימית הפגיעה היא קיימת הן לסביבה הקרובה ואין לסביבה הרחוקה. אתם לא צריכים להיות יושבי ראש של עמותות ירוקות כדי לבחור בשיטה של הדברה אורגנית, רק להיות קצת אכפתיים כלפי המקום שכולנו חיים עליו ונושמים את האוויר שלו מדי יום.

לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות חייגו 072-3307121

    דילוג לתוכן